I Eska může být cíl!

Když jsem byla malá, babička měla jednoduchej trik, jak mě dostat kamkoliv na výlet bez protáhlejch obličejů a pravidelně to byla nějaká sladká odměna, kterou mi slíbila v průběhu trasy, kdy začne tušit krizovku. Většinou to začínalo předáním batohu dědovi, tahání rukou po zemi, snížením tempa na minimum a neustálým ptaním se – kdy už tam budem. Takovýto dítě alá osina v prdeli, který dokáže otrávit hezkej vejlet všem zúčastněným :) V tu chvíli babička věděla, že je zle a tak vytahovala tatranky z batohu, džusy v krabičce, aby mě to na chvíli přešlo. Zrovna nedávno jsem si na to vzpomněla, kdy jsme brázdili svahy Krušných hor na běžkách a míjela jsem dítě, které rezignovaně několik desítek metrů za svými rodiči volalo “Mami, kdy už dostanu tu ODMĚNU, kterou mi slibuješ už půl hodiny!”. /podpásovka, uplně jsem mu rozumněla:)/

Od tý doby jsem věděla, že některý moje zážitky musej mít určitej cíl. A uplně nejlepší, když ho budou mít v podobě dobrého jídla. Parádní je, když potkáte skupinu lidí, kteří to mají uplně stejně, jako vy. :))

Tak vznikly i naše bRUNche. Dáte dohromady příjemnou trasu, akorát tak dlouhou, abyste stihli vymyslet, co si všechno na konci dáte. Nevim jak vy, ale kdyby výběh končil tak jak začal, tak vzhledem k mý neschopnosti mít doma železné zásoby jídla, tak bych doma mohla vařit jak za starejch časů na vejšce alá když to není dobrý, tak je tam málo kečupu.




Tentokrát jsme vybraly srdeční záležitost Jitky  - Eska Ambiente. Je dost težký si tenhle podnik neoblíbit. Můžete si neustále dokolečka opakovat, že lepek je zlo, ale až ochutnáte jejich domácí chleba, tak si řeknete, že žijeme jenom jednou a že jednou za čas je nutný některý takhle příjemný zlo podstoupit :)) Ale i kdybyste byli zapřísáhlí odpůrci pečiva, tak si můžete dát báječný vajíčka, který v sobě mají vždycky nějakou chuť navíc, kterou byste tam prostě nečekali. Což je tak nějak Eska v kostce. Jídla, který znáte, ale mají v sobě něco navíc a ještě to jíte v naprosto krásným prostoru v areálu Fóra Karlín. Otevřený prostor, kde i díky velké popularitě podniku a věčně zaplněných židlí, nemáte pocit stísněnosti. Kuchyni máte jako na dlani a personál vám ochotně přijde poradit, jak onu čočku, kterou si u stolu chválíte, připravit tak, abyste zazářili doma v kuchyni i vy.





A všechno dohromady to prostě krásně funguje. Přeju Esce, ať jim to takhle krásně funguje i nadále a rozhodně jsme se tam nerozběhli naposledy.

Těšíme se na Vás všechny i příště a věřte, že i tentokrát máme vybraný podnik, na který se můžete maximálně těšít, tak očekávejte událost :)


Kris



Žádné komentáře:

Okomentovat