Tři, dva, jedna!

Odstartovali jsme léto, který o tom ještě v sobotu ráno úplně nevědělo, ale k naší velký radosti nám nepršelo a my tak mohli vyběhnout do ulic ranní Prahy. Mojí největší starostí bylo to, abych vstala. Sichrovala jsem to dvěma budíkama a ještě Jitkou, která mě měla za úkol zkontrolovat, jestli už jsem vstala, protože ona narozdíl ode mě, dokáže vstávat i takhle nekřesťansky brzo. Ráno bylo bolestivý, ale díky tomu, že jsem se fakt těšila, tak jsem do dvaceti minut zavírala dveře a vyrážela na místo určení. Místo prvních ranních ptáčat, jsem v ulicích Prahy ještě potkávala evidentně návštěvníky pátečních párty :)) Nicméně jsem se na ně soucitně usmívala, protože moc dobře znám obě dvě strany barikády :)))




#weareboostprague 



 Žižkovská věž ožila – hudba, spousta usměvavých lidí a ospalost byla rázem pryč. Potřebovala bych vás tam všechny takhle každý ráno, protože pak bych nejspíš přehodnotila i svoji nechuť takhle brzo ráno běhat :)) Účastníků bylo kolem stovky a proto jsme skupinek měli hned několik. Kratší trasy byly kolem pěti kilometrů a ta delší přes osm kilometrů. Ti největší rychlíci si s naším Marcelem dali cca 12 kilometrů a vůbec se nešetřili! A to jsme vůbec nezačali zlehka – prvním meeting point byl Vítkov a Riegrovy sady, kde proběhla rozcvička a pak jsme se pustili do centra, vidět to nejlepší z ospalé Prahy. Muzeum, Staroměstské náměstí, Smetanovo nábřeží, Kampa, Malá Strana, Karlův Most, Pařížská, Letná.  Poslední kousek naší ranní trasy- schody na Letnou už byly za odměnu.  Nahoře už bylo vše připraveno na závěrečnou část našeho tréninku a to protažení ve formě jógy pod vedením Evy Kolářové. Protažení dost běžců podceňuje a pak dopadnou jako já se zablokovanejma zádama na pohotovosti v Motole, což je zážitek, kterej ze svýho portfolia rádi vynecháte, věřte mi.  Takže bacha! Na uplnej závěr nás čekal piknik, na kterej sem teda pošilhávala celou půlhodinu, co jsme se protahovali jógou. Běhat pro dobrý jídlo je prostě super :))) Už jako malá jsem preferovala výšlapy na kopce, kde mě čekala odměna ve formě domácích trubiček nebo dobrý polívky :)))



A najednou mrknete na hodinky a máte půl devátý ráno a celej den před sebou a už máte takovejch zážitků za sebou– perfektní pocit :)




 Užili jsme si to s vámi na maximum! Jdete do toho s náma a my si toho ceníme, těšíme se na další zážitky! #boostprague #weareboostprague



photo: adidas Running

Žádné komentáře:

Okomentovat